om jag kunde drömma...

2011-09-16 / 23:21:36 / Allmänt / 0 kommentarer
Hej på er! Förlåt för att jag inte har bloggat, men stack ju till väla direkt efter skolan med nicci och jozzan. Var grymt roligt och mysigt! Fikade, köpte lite saker och så! Sen stack vi hem vid sju tiden. Åt när jag kom hem och senare kom Nicole hem för och kolla på flight 93, efter kollade vi på det första vampire diaries avsnittet i säsong 3, HERREGUD säger jag bara! Love it! Glee nästa vecka, kommer dööööö! haha, nu skriker nicole här bredvid mig för hon hade glömt det ;) Hon ska hem vid halv tolv tiden och efter det ska jag bara slappa, läsa och kolla tv. Skriver mer i morgon med bättre uppdatering! PUSS!
kofta - bikbok 199 kr, älskar den. Så grymt snygg och mysig nu till hösten/vintern.
bok 1 (nattens begär) - academibokhandeln 20 KR PÅ REA!
bok 2 (om jag kunde drömma) - academibokhandeln 20 KR PÅ REA!
tidning - presstop 33 kr.
+ en näspiercing för 25 kronor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0