so sad, you're hurt? Oh, did you expect me to care?

2011-09-27 / 09:01:01 / Allmänt / 0 kommentarer
godmorgon! Hade ställt klockan på halv sex imorse, trodde ju vi började klockan halv nio haha. Men som tur var så hörde jag inte det förrän vid halv åtta, så då gick jag upp och gjorde frukost och kollade lite på buffy! Har precis gjort ve mig nu och så, farfar kommer vid halv tio och kör mig till skolan. Idrott första lektionen, ska inte vara med. Pågrund av min fuckade rygg. Efter skolan blir det Ebba, sen kommer nog nicole senare på kvällen för och skriva rapporten med mig! Puss på er.
dagens outfit.
jeans - cubus 199 kr.
svart tjock kort tröja över - ginatricot 150 kr?
linne under - H&M 99 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0