Two can only keep a secret if one of them is dead.

2011-09-01 / 06:37:35 / Allmänt / 0 kommentarer
Godmorgon! Gick upp redan sex idag, och herregud vad jag är trött! Kunde verkligen inte sova igår så somnade inte förrän ett tiden.
Såg i alla fall pretty little liars avsnittet, alltså jag kommer seriöst inte klara mig tills JANUARI! Dock kommer där komma ett "halloween avsnitt" men det är endast en flashback från när Alison levde. I alla fall, alltså jag höll på att skita på mig under hela avsnittet, seriöst! Det mest spännande och bästa avsnittet ever! Men när Spencer är tvungen att dumpa Toby för att skydda honom från "A"... fyfan, jag bölade ögonen ur mig! Och när Ella (Aria's mamma) konfornterar Ezra, och han bara "I'm in love with her", gråt, gråt, gråt. Men hon tror att han menar SPENCER!
Aja, ett underbart avsnitt i alla fall. Vill egentligen bara att det ska börja nu, kan inte riktigt förstå att halva andra säsonger redan har gått? Puss sålänge.
Vi kan med detta glatt(?) konstatera att "A" har väldigt vackra ögon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0