Tell me what you really here for.

2011-09-01 / 17:22:11 / Allmänt / 0 kommentarer
UPDATE - såg att inlägget inte har lagts upp, men detta skulle upp runt 4 tiden!!
Har nästan precis kommit hem, skoldagen gick super bra. Vår svenska lärare är fett chill alltså! Typ, vi ägnade hela lektionen åt att prata om serier! Hur nice är inte det?! I alla fall, sen kom pappa och hämtade upp mig för vi skulle köpa hamster hjul och ja. Sitter och snackar med Ebba och min älskling på msn nu, puss sålänge!
dagens outfit.
jeans - cubus 199 kr.
skinnjacka - ullared, vet inte priset.
tröja - engelbrektsboden 120 kr typ, tror jag.
Converse - fått av Ebba från Turkiet, runt 200 tror jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0