days go by, yeah I've always got you on my mind.

2012-04-22 / 20:16:43 / Allmänt / 0 kommentarer


Hej älsklingar! Izza igen! Som ni vet så har jag varit i danmark på lalandia över helgen. Super mysigt! Ingilo har varit snäll och "passat" bloggen till mig. Visst har hon uppdaterat bra? Tack bästis! ♥
Vad har jag gjort då? Jag har badat, spelat i massor, sett roliga skyltar, ätit massa glass, ätit god mat, haft det mysigt och roligt med familjen i vårt "hus" och skrattat massa, hittat en flickvän till Lamme som nu är döpt till Lammis av Hildis. Fast jag köpte inte den... orkade inte lägga pengar på den, hehe. Har suttit i en bil hela dagen känns det som, så nu ska jag lägga mig och kolla på mars tills jag somnar! Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0