don't you know that you're beautiful?

2012-04-12 / 15:50:51 / Allmänt / 0 kommentarer

Hej på er!
Kan ju bara säga att min sjukgymnast suger... "ja, ni ska trycka på ryggen två gånger om dagen så ska det bli bättre." In my ass att det blir. Det har vi ju gjort i typ tre månader nu? Så mamma ska försöka få tid till en riktig röntgen i helsingborg. Annars har jag bara kollat på veronica mars och läst idag. Ska ta tag i pluggandet nu också hade jag tänkt. Förlåt för dålig bloggning och onödiga bilder. Men har inte haft lust till att blogga, så mycket som händer just nu. Och batteriet på min kamera är slut - och laddaren är hos pappa. Great. Puss sålänge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0