Love is just a word until someone comes along and gives it meaning

2012-04-04 / 20:13:53 / Allmänt / 1 kommentarer
Skulle egentligen sovit hos nicci picci idag men pappa ville jag skulle vara hemma och ta det lugnt, för han tyckte jag såg "helt slut" ut, fuu. Men får väl stå ut då! Har pluggat ganska mycket idag, har även varit ute och gått/sprungit lite. Ska snart in i en dusch och sen ska jag kolla på lite serier, de kommer redan vid åtta och hämtar mig i morgon! Ska bli super roligt, eller "epic" som nicullen säger, hehehe. På fredag blir det nog bio med baboo och mellor, ska se american pie! Älskar dom filmerna. Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

när ska du Fortsätta skriva på 'magicinlondon.blogg.se' ? :)

älskar din blogg , kram!

2012-04-04 @ 21:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0