my heart's freaking out when I held ya'

2012-04-15 / 20:18:30 / Allmänt / 1 kommentarer
I eftermiddag/kväll har jag varit ute med Ebba och suttit och snackat med henne på en kulle, druckit iskaffe ur min starbucks mugg, sovit i köket, pluggat massor, lyssnat på musik, skjusat hem Ebba på cykeln, cyklat till mamma och hämtat kläder, blivit hämtad av pappa, ätit, åkt och hämtat mamma, mordhotat Hilda och ja... inte så mycket mer.
Har varit trött och lat hela dagen men det känns ändå som om jag har hunnit med mycket! Nu ska jag lyssna på musik, plugga och svara på frågestunden. Jepp, allt på samma gång. Puss sålänge! ♥

Kommentarer
Postat av: bianca

Vad var det roligaste i Florida? Längtar du tillbaka?

2012-04-15 @ 20:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0