nobody does it the way you do

2012-04-24 / 09:33:28 / Allmänt / 0 kommentarer
Mamma väckte mig inatt och bara "Izza, du måste upp och kolla! Jag tror det brinner!" Och då gick jag ut med mamma i endast tofflor och morgonrock. Och inte alls långt ifrån oss så brinner det. En hel lägenhetslängd brann ner och nu tror de att det är mordbrand, ganska creepy.

Gick upp vid åtta, gjorde frukost och satte på veronica mars och sen Buffy. Jag har bara tre avsnitt kvar på mars, blö! :( Sticker till skolan snart, skön dag. Idrott på morgonen men jag ska bara göra mina underbara ryggövningar. Efter skolan ska jag bara hem och slappa, färga håret, gå och kolla på lägenheterna (som inte finns längre) och min moster skulle kanske komma. Ha en bra dag! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0