the point is - we don't choose who we fall in love with

2012-04-24 / 20:53:10 / Allmänt / 0 kommentarer
Har inte gjort så mycket ikväll faktiskt. Har färgat mitt hår, ätit, pratat med mamma, badat, läst, lyssnat på musik och bara tagit det lugnt. Skönt faktiskt. Har inte så mycket planerat denna veckan, eller fram till fredag i alla fall. Sen blir det fullt tills på tisdag igen. Nu ska jag sätta på Mars, tre avsnitt kvar på sista säsongen, jag kommer inte klara mig. Godnatt! ♥


jag kan inte fatta att min älskling kommer till Sverige på sin believe turné! Det är helt... äh jag vet inte ens. Kan inte tro det. Det är typ 97% bekräftat att han gör det. Får jag inte tag på biljetter så dör jag fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0