there's no guarantee that this life is easy

2012-04-02 / 19:03:13 / Allmänt / 0 kommentarer

Har nästan precis kommit hem från familia. Vilken jävla otur vi hade när vi skulle åka dit. Jag hittade inte mina nycklar och tänkte att vi kunde gå bakhållet, men nej då var där låst. Sen tänkte jag att vi kunde hoppa ut genom mitt fönster, så gjorde vi ju det. Men sen råkade jag stänga fönstret för mycket vilket innebär att haspen sätts på igen och man inte kan öppna fönstret. OCH vi missade bussen med typ 10 sekunder. Så vi fick ringa min farfar, haha! Hade det i alla fall super mysigt, fikade och så med min bästa älskade vän! ♥ Nu sitter vi på mitt rum och gör inte så mycket, ska väl snart äta något! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0