svar på frågestunden del 2

2012-04-15 / 21:07:55 / Allmänt / 0 kommentarer

vilken är din naturliga hårfärg?

Alltså är jag helt störd om jag säger att jag inte vet? För jag har inte haft min naturliga hårfärg på as länge. Men jag tror det är blond. Men jag tror den har ändrats... haha!

 

Vad har du tänkt dig senare i livet? eftersom du sjunger väldigt bra:)


aw! Tack! Jag vet inte alls. Eller jag har ju lite tankar. Helst vill jag bli författare. Annars journalist eller psykolog. Klart jag hade viljat bli typ sångerska, men det är önskedrömmar. Men never say never, right?

 

du som har sån här kändiskoll, haha är justin och selena fortfarande tsm?;)

Haha! Yes, det är dom! :)

 

har du haft någon "fjortis" period? isf har ud bild så lägg ut ;)

haha, ohja! Jag och Ebba... shit.

jag skäms... haha!

 

kan du inte lägga in bild på ditt hus och rum?=)

gör det inte ett annat inlägg typ... till helgen! :)

 

vad gör du mer på fritiden än att vara med Ebblåsa och melkåsa?;)

är med andra vänner, skriver mycket, lyssnar på musik, pluggar, kollar på filmer/serier, sjunger, umgås med familjen och så!

 

vilka bloggar följer du?

alla mina vänners. Och typ, kenzas ibland. Och sen glee.se, pprettylittleliars.blogg.se, sweetfrog.blogg.se, aliveinthedangerzone.blogg.se och lite så!

 

förebild?

Min mamma, Justin Bieber, Buffy och Demi Lovato.

 

är du tsm med någon just nu?



ditt bästa barndomsminne?

oj... det finns så många. Allt jag har gjort med Ebba och Mellor, alla gånger med Ellinor och massa. Det går inte att välja.

 

asså hur fan kan du inte tycka jon är snygg, Asså bara kolla på han liksom! + han är ju bäääst på innebandy,

2, om du måste välja vem väljer du då? Jon Strömberg eller andre Strömberg:)

blev ett svårt val, båda är ju snygga, men Jon är ju lite snyggare;) ❤❤

love u izza!

Ingen av dem! Nej, han är inte snygg! Älskar dig med possi <3


när ska du Fortsätta skriva på 'magicinlondon.blogg.se' ? :)

älskar din blogg , kram!

Det finns ett nytt kapitel ute nu så läs och kommentera! :) Aw, tack! Kram

 

hur ser du på homosexuella/bisexuella?

seriöst... bögar är ju tillexempel det coolaste som finns! Hade någon av mina killkompisar sagt att han var bög så hade jag blivit överlycklig! Och om någon av mina tjejkompisar hade sagt att hon var lesbisk så hade jag ju såklart blivit chockad men jag skulle inte brytt mig så mycket, man överger ju liksom inte en bra kompis för en sån sak. Love is love liksom.


Vad var det roligaste i Florida? Längtar du tillbaka?

det kan du skriva upp att jag gör! Jag vet inte vad det roligaste var... kan jag säga allt? Men okej... om jag måste välja, universal studios.



Vad är glee live? :)

När glee gruppen turnerar och har konserter live, så har de gjort en film om det! :)

 

hemmakväll eller utekväll med vännerna?

Hemmakväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0