svar på frågestund del ett

2012-04-04 / 17:40:36 / Allmänt / 0 kommentarer
Hur nära står du din familj? Mamma, pappa, syskon?
Min mamma är som min bästa kompis, jag kan prata med henne om allt och även fast hon är min mamma så har vi alltid otroligt roligt tillsammans! Mina brödrar, trots jag ofta önskar att jag hade en syster istället (dock har jag ju Ebbsiboll och Hildis är min låtsas syster) så är mina brödrar mitt allt, det är min uppgift att skydda dom och jag vet att vi alltid har varandra! Min pappa är jag väl inte lika nära I guess... bråkar ganska ofta, men när vi väl kommer överens så har vi roligt tillsammans!

Är du duktig i skolan? Vad är ditt favorit ämne?
Duktig och duktig. Jag är väl inte super duktig precis. Jag har liksom inte A i alla ämnen osv. Men jag är väl sådär, typ. Gör mitt bästa, nästan alltid i alla fall - och det är det viktigaste.


Har du gått i någon kurs om att skriva, noveller o så? Du är jätte duktig! :)

Awie :') Men nej det har jag inte. Tack! ♥

Vem är din närmsta killkompis?
Mellor ♥
Kommer du bra överens med alla i din klass?
Ja, det tycker jag. Sen finns det ju alltid folk man gillar mer och som man inte tycker om lika mycket. Men älskar alla liksom.

1D eller JB?

Dock varierar det ju hela tiden. Sist var det liksom 1D.

Du som älskar glee, hur långt är det kvar på denna säsongen och ska där komma en till?

Det är endast åtta avsnitt kvar... sen tar dom examen! Tror det skulle komma en fjärde säsong, dock ska inte alla skådespelarna vara med.

När kommer nästa mil kapitel?
Förhoppningsvis ikväll! :)

Vem är lamme?
Hildas pojkvän! ;)

Bantar du?
Jag? Banta? No way.

Vad har du för bh-storlek.
typ... 75B kanske?

Var hade du velat ha ditt första knull?



Vad önskar du just nu? ;)
Att jag var i en arena och väntade på att Justin ska hoppa ut på scenen.

Sjukaste minnet? =)
Sjukaste? Oj... det finns så många! Men ett av dom måste vara när jag, Ebba och Mellor stod och bankade på fönstret in till personalrummet på oj, för en vi känner som jobbar där satt där inne och åt. Så ignorerade hon bara oss men vi bara fortsatte banka. HAHAHA!

Bästa låten just nu? <3
This one;

Är de seriöst med dig och din pojkvän ? Känns de som på riktigt när man e förälskad? <3
Jadå, det är det. Jag tycker det är för tidigt att säga att man är förälskad. Vi får väl se om några månader! :) Men jag gillar honom väldigt, väldigt mycket i alla fall!

Vad ser du mest fram emot till sommaren? ;)
ALLT! Bada i min pool med massa vänner, grilla osv på stranden med vänner, sena sommarkvällar, mina, Ebbas och Mellors små resor vi ska göra, kaaaanske London med Ebba och Mellor, sena nätter, övarnattningar med vänner, sommarflirt och myyycket mer!

Känner du dig redo att förlora din oskulld? ;) <3
Kram super bra blogg !
Nepp, det gör jag inte. :) Tack!


Glöm inte ställa mer frågor älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0