you know i'll be your life, your voice.

2012-04-15 / 09:27:38 / Allmänt / 0 kommentarer
Oh herregud. Jag har nog aldrig varit såhär trött i hela mitt liv. Ebba somnade redan efter american pie, sen kollade jag och Mellor på the ring 2 och sen bestämde vi oss för att sova, runt fyra tiden. Sen hör jag hur dörren öppnas till mitt rum vid fem, "Izza, du får ladda ner american pie. Jag kan inte sova." Men filmen var super seg att ladda ner, så han tvingade mig att kolla på date movie med honom - och somnade inte därför förrän vid sex, halv sju.

Nu sitter jag i alla fall och sveper i mig kaffe. Väntar på min moster som kommer vid halv tio och ska låna min dator till något "skolprojekt". Tänkte sova lite till sen, men då kom jag på att jag har tre prov denna veckan. Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0