You made me a fighter

2012-04-13 / 13:51:44 / Allmänt / 0 kommentarer

God förmiddag! Kan man säga så? Jaja, gick upp vid elva och har sen dess bara kollat på ghost whisperer. Tråkigt att vara hemma. Jag kom på mig själv innan också, jag råkade gå ut och hämta posten - i bara bh och trosor. Och när jag hörde någon prata så sprang jag fort in, haha!

Idag är det fredagen den trettonde igen, har inte haft någon otur än. Men det kommer väl det också... Har även kommit på att jag vill vara Melinda Gordon, fatta coolt att kunna se spöken?! Fast ändå inte, men jo. Och i introt så säger ett sånt äckligt spöke "can you see us?" Jag hade bara; "NEJ DET KAN JAG INTE!" och gått därifrån. Tror inte jag hade blivit en så bra "spök viskare".... Nu ska jag kolla klart och sen plugga, kramis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0