baby you deserve everything you want

2012-12-25 / 14:10:24 / Allmänt / 0 kommentarer
Underbar julafton igår. Alltid lika mysigt och roligt att fira med 'hela' släkten. Kom hem runt tolv i natt och skulle egentligen kolla på skräckis med mamma men orkade inte haha. Idag sov jag till ungefär halv ett, min minsta lillebror fyller 8 idag... känns som igår han fyllde 4. Har spelat Buffy (SOM BY THE WAY FUNGERADE I DET NYA PLAYSTATION 2 VI FICK. GLÄÄÄÄDJE) sen jag vaknade. Nu firar vi min bror lite med tårta och såklart kaffe ;) Och god jul igen förresten! Julafton i USA och andra delar av världen idag ju! Puss
trötta på att vänta på tomten...
sen blev vi lite ledsna...
sen kom äntligen tomten! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0