don't you ever forget about me

2012-12-18 / 19:27:09 / Allmänt / 0 kommentarer
Idag har det varit en lugn dag i skolan. Till och med syslöjden var "rolig" och då är det något som inte stämmer. Kaaan vara för att det inte finns ett skit att göra och att betygen redan är satta. Sedan hade vi lite aktiviteter och sedan var det innebandy match mellan niorna och lärarna. Var dock inte med. Satt på läktaren och snackade/dansade med Picci och Vills istället. Helt ok det med. ;]
 
När jag kom hem kollade jag på gossip girl, kände det var dags att jag började kolla på det igen! Hörde att Dan var "gossip girl" VAFAN?! Nu har jag nyss tränat, därav min armbild där uppe hahaha. I'm working on it! Fast vill inte ha FÖR stora muskler, inte fint på tjejer juu. På killar däremot klagar jag inte ;) Nej, nu ska jag bada! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0