Eftersom 2012 snart är slut...

2012-12-28 / 18:07:51 / Allmänt / 0 kommentarer
1. Vad gjorde du 2012 som du inte gjort innan?
Jag var i USA. Jag lärde mig att leva och inte oroa mig för småsaker. 

2. Höll du dina nyårslöften? Och kommer du ha några nya denna gången? 
Ja jag antar att jag höll dom till en del. Ja jag kommer ha nya detta året. T.ex att röra på mig mer, och inte kolla på lika mycket film/serier...
 
3. Fick någon nära dig barn?
Yes, mi mostra! (Vet inte ens vad moster heter på spanska..) 

4. Dog någon som stod när dig? 
Någon jag kände dog, men ingen som stod mig nära. 

5. Vilka länder besökte du?
USA, Cypern, England & Danmark. 

6. Vad skulle du vilja ha 2013 som du saknade 2012?
Långvarig och riktig kärlek. 

7. Vilka datum kommer alltid vara speciella år 2012, och varför?
25/2, åkte till Florida. 1/3, Justin fyllde 18... 30/11, pappa "kidnappade" mig till London som föddelsedagspresent. Sen finns det ju SÅ många andra minnesfulla datum. Med familj, vänner osv. Men kan ju inte alla dom i huvudet. 

8. Vilket är din största prestation detta året? 
Gav pengar varje månad till välgörenhet. Slutade 'svälta' mig själv. 

9. Vad var ditt största misslyckande? 
Oj jag vet inte riktigt.. 

10. Led du av någon sjukdom? 
Bara feber och förkylningar.. 

11. Vad var den bästa saken du köpte?
Min macbook pro. 

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Serier.

13. Vad blev du riktigt, riktigt, riktigt exalterad över? 
Att jag fick biljetter till både Justin konserten och one direction konserten. TAGGAAA

14. Vilken låt kommer alltid påminna dig om 2012?
Tvinga mig inte att välja.. men airplanes (med b.o.b), Fall (Justin Bibaaah), For the first time, (the script) och massa andra. 

15. Om man jämför med förra året. Vad är du: Lyckligare eller ledsnare, smalare eller tjockare, rikare eller fattigare? 
Ledsnare, smalare, rikare. 

16. Vad önskar du att du gjorde mer av? 
skrev noveller. Eller badade i havet. 

17. Vad önskar du att du gjorde mindre av? 
Ligga i sängen och titta på serier. (dock är det typ det bästa som finns. Men kanske inte super hälsosamt.)

18. Hur spenderade du julafton? 
med min familj, mina mostrar och deras familjer och min mormor. Åt god julmat, kollade på halva kalle anka, myste och öppnade paket. 

19. Blev du kär 2012? 
Blev kär 2011 och ja.. men si, I guess

20. Vilken var din favorit serie? 
Är ni beredda? One tree hill, revenge, lost girl, teen wolf, charmed, misfits, chicago fire. Och alla gamla jag alltid ser på liksom. Men orkar inte dra upp alla. 

21. Hatar du någon nu som du inte hatade förra året? 
Lägger inte ner tid på att hata någon.
 
22. Vilken var den bästa boken du läste? 
Probably... evermore. 

23. Vilken var den bästa upptäckten inom musik? 
The script, the iccarus account, sleeping with sirens.

24. Vad ville du ha och fick?
En macbook pro

25. Vad ville du ha och inte fick?
en resa till New York

26. Årets bästa film?
Hjälp. Hunger games, breaking dawn part 2, the notebook, LOL, the perks of being a wallflower, sinister t.ex.

27. Vad gjorde ditt år oändligt mycket bättre?
Mina vänner. Och resor.

28. Hur skulle du beskriva din stil detta året? 
Tumblr wannabe ;)

29. Vad höll dig förståndig?
Min mamma tror jag. 

30. Vilken kändis suktade du mest efter? 
Justin Bieber och Douglas Booth. 

31. Vem saknar du?
Just nu? Mi amigos y my boyfriend. 

32. Berätta en viktig läxa du lärde dig detta året.
Att vissa folk nu för tiden är så otroligt dumma. Och då menar jag inte att dom är dumma för att dom är ELAKA. Jag menar att dom är korkade. Och även att man ska behandla en person så som den behandlar dig. Om någon typ ignorerar eller skiter i dig, gör likadant tillbaka. Men om personen däremot söker kontakt, är hur snäll som helst och en bra vän gör likadant då med. Don't be a asshole tillbaka liksom. :) 

33. Skriv ett citat som sammanfattar ditt år. 
"There's no such thing as fear, it's only in your brain. Face the fear and you'll be fearless. Live." 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0