i don't think words can express your beauty

2012-12-15 / 17:29:05 / Allmänt / 0 kommentarer
Filmen igår var awesome! Bra handling, läskig och bra gjord. Efteråt åt vi på mcdonalds och efter det skjutsade Marias pappa oss hem. Perfekt kväll. Hade super mysigt och roligt! Var inte hemma förrän runt ett på natten så jag lade mig i sängen och somnade direkt. 
 
Idag har jag varit med pappa och Sara på väla och familia. Skulle egentligen sovit hos mormor men gör det på jullovet istället. Ska lägga mig väldigt tidigt ikväll, är otroligt trött. Både fysiskt och psykiskt. Det är väl nu när det har varit så mycket med skolan och nu kan äntligen hjärnan slappna av, hehe! Nu ska jag se någon film.. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0