I don't wanna dance if i'm not dancing with you

2012-12-28 / 13:51:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Hej älsklingar! Igår var jag på emporia med bästa Picci och Sofia! Var super roligt och mysigt. Shoppade, fikade och sånt som vanligt thihi. Vi fikade på espresso house och en av killarna som jobbade där var så SJUKT lik dyson i lost girl. Helt sjuukt alltså hehehe! Sen sov jag hos Nicci och vi kollade på the descent 2 med hennes familj, haha. Skit roligt. Somnade ganska sent och skulle upp tidigt idag för hennes mamma skulle till sån bröllopssak. Åh, hittade vääärldens finaste klänning (bild där uppe) och nu vill jag bara gifta mig HAHA. Älskar bröllop. Sitter nu hemma och slappar, är så sjukt trött. Puss! 
Jeans från väla i onsdags. Från Zara.
Hollister tjocktröja. Från Hollister. (Det mörka är vatten, spillde kaffe så fick torka bort det hahahah)
T-shirt "New York I adore you, but you are bringing me down." Från gina tricot. 
Tröja. Från hollister. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0