I don't wanna need you this way

2012-12-21 / 16:49:00 / Allmänt / 0 kommentarer
It's alive! Eller ja.. vi lever ju. Vad skönt att jorden inte gick under inatt! Var ju with the giirls igår och vi blev riktigt nervösa på kvällen, vi läste massa saker om det och massa fejkade bilder osv osv. Och skrämde ju såklart självklart upp varandra haha! Vi var tvungna att vara uppe till ungefär halv tre för att se om någonting hände. Men nej. Dagen är ju inte slut än dock.. hahaha. Vaknade tidigt imorse av att någon duschade, men det lät exakt som om det var typ jordbävning eller något på grund av vår dusch. Så jag blev ju livrädd! 
 
Idag då? Vaknade ganska tidigt imorse. Alla låg kvar i sängen i typ två timmar och höll på att dö av trötthet. Sen kom vi äntligen upp och Ingrid skulle åka nästan direkt. Sen kollade vi på once upon a time, den enda serien ingen av oss hade sett hahaha. Bra var den i alla fall! Sen skulle Maria också åka och senare även Picci. Annars har jag och Hildis bara legat i sängen och kollat på HIMYM och O.C. Standard. Nu har även hon åkt och jag har precis badat. Sköönt! Ska snart äta och kolla över mina betyg lite nogrannare! Puss sålänge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0