I want you to know that I really adore you

2012-12-22 / 23:46:28 / Allmänt / 0 kommentarer
Idag har jag firat jul hos pappa, super nöjd med julklapparna! Har även snackat med Ebba och antagligen firar jag nyår med henne och Mells. Åh, saknar dom så mycket! Älskade bästa vänner! Jag och mina bröder fick även en gemensam julklapp imorse. Ett playstation 2 och 3, i ett liksom. Så nu kan jag spela mitt Buffy.. trodde jag. Men nej, då funkar inte mitt jävla spel. Där är massa repor i det TROTS att jag har spelat det typ 3 gånger sen jag fick det. Antagligen är det mitt gamla playstation som har gjort det... men nu ska vi köpa såna repair sak, annars får jag köpa ett nytt. Problemet är bara att det spelet är typ sällsynt haha! Men tror Sara hittade det på någon sida! Nu ska jag se någon film/serie och sen sova! Puss, godnatt!
Julklapparna^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0