In my heart you'll always stay. Forever young, forever young.

2012-12-17 / 20:39:00 / Allmänt / 1 kommentarer
Körde ut på familia idag direkt efter skolan. Skulle kolla efter en avslutningsklänning men köpte två tröjor och the notebook istället. Köper aldrig det jag skulle köpa.. Men tröjorna var riktiga fynd, den ena har kostat 350 och den andra 250 och nu kostade de endast 100 kronor styck! Älskar stickade tröjor också, så himla mysigt. 
När jag kom hem tränade jag och nu har jag nyss badat. Lugn och skön dag. Lite tomt i klassen utan mina kära vänneeer bara! Hur ska jag klara mig efter nian? 
 
Nuuu ska jag nog gå och göra en kopp te. Sedan ska jag antingen kolla på chicago fire eller revenge. Revenge kan bli lite uttjatat ibland. Hm.. svårt val det dära. Eller så kanske jag kolla på misfits! Eller PS. I love you... vi får se! Tror inte ni bryr er ;) Puss! 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad fiiina saker izzAA! :d JAG BEUNDRAR DIIG!

Svar: JAG VET! ;)
Izabelle Bw

2012-12-17 @ 23:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0