you got me losing control

2012-12-30 / 22:22:37 / Allmänt / 0 kommentarer
Nörd som jag är sitter jag i min säng med marabou, vatten och spelar Buffy. Bäst alltså. Har även precis badat. Kan ju inte bada förrän nästa år igen... SJUKT ÄCKLIGT. Haha! ;) Snacka om att alla facebook statusar kommer vara "omg, jag har inte borstat tänderna sen förra året." Eller "fatta att jag inte har badat sen förra året." Ja, det var ju vad jag sa men ändå! Ganska underhållande att se faktiskt... 
 
Jaja, nyår i morgon då. Skulle först vara själv hemma hos Ebba bara vi två. Men vi ska istället följa med mellor och deras paboo till deras kompisar. Alla vet ju typ vet jag är haha, är ju praktiskt taget en i familjen så det kommer bli trevligt! Nu ska jag fortsätta spela amigos, sen ska jag kolla på en serie som jag började kolla på i fredags. Har dock snart sett klart alla TRE säsongerna på bara denna helgen. Tänker dock inte säga vilken serie, nönönönö, hhehee ;) vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0