Better than London

2012-02-26 / 14:42:30 / Allmänt / 0 kommentarer
Heeeeeej älsklingar! Sitter på hotellet och har nästan precis vaknat. Klockan är halv nio här ungefär och jag har verkligen jetlag! Vill bara sova, sova, sova. Men ska snart äta ägg och bacon till frukost och sen ska vi ut och kolla runt lite. Inte så bra väder idag, men vad gör det? I'm in freakin' USA! När man åkte såg man bara massa palmer och lysande byggnader. Bättre än London alltså, och då är det ett mirakel.

Resan igår var hemsk, taxi från Åstorp till hbg, båt från hbg till danmark, tåg från en annan station i danmark, flyg till london, taxi till en annan flygplats i london, flyg till Florida. Höll verkligen på att spy och kallsvettades när vi skulle landa i Florre. HATAR ATT FLYGA! Och sen såklart taxi till hotellet. Som jag by the way älskar, eget bubbelbadkar och allt. Och igår i taxin skulle min farmor säga att vi skulle till "kisimi" så suger hon på engelska och råkade säga "kiss me." Istället! HAHA! Höll på att dö. Och vi har en sån på rummet som alltid finns i skräckfilmer ni vet? Sån som spolar ner skräpet i vasken, typ. Hehe! Nej nu känner jag att det börjar bli långt, puss på er.

bild 1 - jag och bror. Bild 2 - ut från flyget. 3 - Skit god choklad sak på flyget. Har typ aldrig smakat något godare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0