komentar - sanningar.

2012-02-19 / 15:51:57 / Allmänt / 0 kommentarer

sv; jo det kan jag göra! Har bloggtorka just nu så det blir perfekt!

1. Jag verkligen äääälskar one direction. Jag är helt beroende och typ så fort jag hör en låt med dom freakar jag ut. Men Justin Bieber kommer alltid betyda mest för mig, alltså inom artister. Jag skäms inte att säga det men jag lyssnade på honom för 3 år sen för första gången och den dagen förändrades mitt liv. Sen dess har jag blivit en mycket bättre människa och har lärt mig leva mycket mer!

2. Jag är nog världens tråkigaste att vara med på morgnarna när jag har sovit med kompisar. Eftersom att det tar ett par timmar för mig att vakna till så är jag alltid tyst, sur och bara allmänt tråkig. Förutom hos Ebba för där får man vänta i tre timmar innan hon vaknar så då får man va med Mellor istället och han är minst likadan som mig på morgonen!

3. När jag ska sova på kvällarna så brukar jag ligga och fantisera om hur jag träffar one direction och Justin Bieber.

4. Det jag ser fram emot mest med resan till Florida är mellanlandningen i London. Haha! Nej det lät bortskämt... ser fram emot ALLT såklart, men mycket det ;)

5. Jag står oftast för "de fina talen" hemma. Om någon mår dåligt så slipper dom inte undan ett pepptalk och om något kommer på tv;n så får min familj alltid höra massa "dikter" och "citat" som jag kommer på i stunden. Och om vi pratar om något, vi säger... en mikrofon. Så kan jag börja babbla om hur den uppfanns tex. Så mamma har börjat kalla mig Poeten.

6.
Jag är världsförälder, men jag funderar på att avsluta det och bli fadder istället. Då har man ett särkilt barn som man skänker pengar och sånt till!

7. Jag tycker det är super roligt att gå på typ ekebo, sundspärlan och sånt då och då. Men jag hade aldrig orkat göra det typ varje helg. Jag är mycket hellre hemma med någon kompis och tittar på film och så!

8. När allting blir jobbigt så sätter jag mig instängd på mitt rum med hög musik i hörlurarna och läser eller skriver noveller eller liknande.

9. Jag blir irriterad jätte lätt. Men när jag frågar mina vänner om dom ofta ser mig sur så säger dom alltid nej. Till och med Ebba. Och Mellor sa en gång i somras när jag blev skit sur "Izza, jag ser aldrig dig såhär sur. Sluta... det är läskigt!" Aw, mellor... ♥

10. Jag fick dricka whiskey iförrigår mot min hosta för det ska tydligen hjälpa. Och jag säger bara... aldrig mer!

11. Jag har nästan alltid ett vattenglas vid min säng.

12. Jag har en ring och ett halsband som jag aldrig tar av mig. Har fått båda av mormor ♥

13. Minst tre saker i mitt rum får mig att börja gapskratta åt minnena man har "med" dom.

14. Jag har inte en blogg för att få komentarer och massa sånt. Men det hade ju varit kul med lite bevis på att ni levde. Jag vet ju liksom att där finns gott av er pågrund av statistiken ;)

15. När jag messar med någon och det tar mer än fem minuter för personen att svara så börjar jag bli orolig om någonting hat hänt eftersom det tar mindre än en minut för mig och de flesta jag messar med att svara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0