I hope you're ready for the time of you life.

2012-01-13 / 20:23:17 / Allmänt / 0 kommentarer
Hej älsklingar. Har skrivit på vår bok typ hela kvällen, haha. Nej men jag gör typ tusen saker samtidigt. Right Hildis? Ska väl avsluta här nu och sen ska jag gå och umgås med min familj lite! Det är ju faktiskt fredag.

Förresten, det är ju fredag den trettonde idag. Men jag har inte haft det minsta otur! + 13 är mitt lyckonummer men det har ju inte så mycket med det och göra. Och såklart ville jag se fredagen den trettonde filmerna, eller i alla fall någon. Men så går inte en enda på tv;n?! Men scream 4 går på TVÅ olika kanaler. ÅH! Det är ju kanske lite otur? haha! Pussen ♥

hahahaha, min bitch-blick! Alla i klassen är nog ganska van vid den! haha! ;) Ser cp ut på bilden också men skit i det, vad är livet om man inte kan njuta varje sekund av det? Eller något... poeten här vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0