I wanna stay up all night

2012-01-01 / 17:44:30 / Allmänt / 0 kommentarer
Lite bilder från gårdagen/kvällen. Gästerna, (vilket innebär min moster, kusiner och min mosters kille) runt fem kanske. Vi snackade lite och så, sen åt vi förrätt. Hummersoppa, musslor och bröd. Jätte gott! Övertalade pappa att jag skulle få en cider, haha. Som jag äntligen fick till slut.
Sen åt vi kalkon, snackade mer. Jag tände tomtebloss med min bror och lekte med mina kusiner.
Runt elva kom fler folk, pappas bror, hans flickvän och lite så + min kusin som är vuxen från pappas sida. Och hennes barn och kille. Fullt hus.
Sen blev klockan tolv och vi gick ut och smällde raketer, det smällde verkligen överallt! Alla vuxna var fulla och visste inte vad dem gjorde, så jag fick ett glas champange haha! Drack typ bara två klunkar sen hällde jag ut det. Äckligt. Men ja, kvällen var i alla fall mysig. Gick sen och lade mig runt tre bredvid min lilla kusin och kollade på AHS.
Välkommen 2012! Detta året ska jag göra till det bästa året i mitt liv. Jag ska verkligen leva fullt ut. Visst, 2011 var bra. Men 2012 ska bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0