I want, I want, I want to be loved by you.

2012-01-13 / 18:02:08 / Allmänt / 0 kommentarer
Har suttit och drogat massa 1D videos och sånt nu! Tänkte skriva klart kapitlet på vår bok och sen vet jag inte riktigt. Ska väl ladda ner vampire diaries och the secret circle också, wehåå! Ska ju till min moster och passa mina kusiner ett tag i morgon, mysigt. Kram sålänge ♥

hahaha alltså guuud. Ni måste kolla på detta. Jag spottade ut mitt tuggummi på marken i skolan, så Ingrid bara "var gjorde du av ditt tuggummi?" Så sa jag då att jag spottade ut det. Så jag bara "du får en hundra lapp om du stoppar i det i munnen och skrapar det i lera." Men sen ändrade jag det till 50 kr istället, OCH HON GJORDE DET! HAHA! Och så hör man Hilda skrika i slutet, "ÅH FYFAAAN INGRID! JÄVLA ÄCKEL!" haha!
Fullt normalt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0