Mrs. Tomlinson har precis stuckit

2012-01-06 / 13:04:43 / Allmänt / 0 kommentarer

Godmorgon! Vaknade runt elva tiden, åt nästan frukost direkt och sen kollade vi på supernatural men Hilda bara gömde sig under täcket typ hela tiden haha! Hon har nyss stuckit och jag ska kolla klart på ett avsnitt supernatural och sen ska vi till saras farmor och farfar och äta middag, orkar egentligen inte alls. Är super trött och förkyld men det är bara att kämpa, haha! Förresten tog in varsin morot igår och jag skrev på min, louis tomlinson. Bara directioners förstår. Men det är sjukt vad vi misstolkade det alltså! 
*Jag försöker knäcka moroten*
Hilda; knäck inte Louis!
*Det går inte och jag fortsätter försöka.*
Jag; fan vad han är hård!

haha iaf, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0