pretty little liars - the lying game - super natural - desperate housewives

2012-01-03 / 23:12:04 / Allmänt / 0 kommentarer
Tänkte jag lika bra kunde blogga en gång till. Har spenderat kvällen med pretty little liars, the lying game och skrivit ett kapitel på boken. Och nu ligger jag i min säng igen och kollar på super natural och efter det blir det desperate housewives, är redan på sista säsongen...
Om pretty little liars och the lying game var bra? OM DET VAR! Satt och spände mig hela tiden typ, åhh. Vill ha nästa nu! Och sen är ju charisma carpenter med i the lying game nu också, alltså hon som spelade Cordelia i Buffy. Och när någon från Buffy syns i någon annan serie/film freakar jag typ ut! Men jaja, nu säger jag i alla fall godnatt, sov gott! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0