svar på frågestunden

2012-01-07 / 20:04:31 / Allmänt / 0 kommentarer

det pinsammaste du har varit med om? ;)

donno, skäms inte så där jätte lätt precis.

din största skräck?



hur är din drömkille?


som harry styles.

eller,


justin bieber.


coca cola eller fanta?

cola!


hur ser ditt rum ut?

är det okej att jag visare det senare i ett annat inlägg, när mitt rum är helt klart? :)


var kollar du på alla dina serier? :3

jag laddar ner dom.


kan du inte berätta vilka konserter du har varit påå? :)

eh, Justin Bieber, Guns n' roses (+ mer på sweden rock), melodifestivalen förra året, Eric Saade typ 4 gånger, Jimmy Janson (heter han så?) 2 gånger, willow smith (på justin konserten), the wanted (på justin konserten), Ulrik Munther, Sen är det väl säkert någon mer som jag inte kommer ihåg.


det bästa iphonespelet? :DD

haha, just nu är det smurfs village.


Vilket är det bästa ögonblicket i ditt liv? Älskar din blogg, <3

Justin Bieber konserten, 17;onde mars 2011 ♥



vem i one direction vill du helst träffa?

favorit låt med dom?

kram! :)

Alla. Eller gillar inte Liam lika mycket för någon anledning han är bara... tråkig.

Favorit låt är nog one thing, gotta be you, I wish, what makes you beautiful and the list goes on...

kram!




Har du någon gång pullat isf var det skönt elr skulle du villja

nej.


En natt med Justin Bieber eller en natt med Spike??????????

nej, tvinga mig inte att välja det..... haha! Men får nog bli Justin!



Dö genom att drunkna eller skjutas?<3

skjutas!


Vilken är din absoluta favoritfilm?

twilight serien.


kan du bra spanska?


nej, jag suger.


1D eller JB?

just nu, 1D, men JB är alltid number one.



var vill du bo?

NY, eller London.




om du fick välja det bästa minnet, vilket väljer du då?

det går absolut inte att välja ett. Sommaren 2009 med ebba o melker, alla gånger jag har sovit över med jozzan o nicci, london, disney on ice, kroatien och mycket mer!


varför gillar du jb så mycket? vad är han för dig?

Som jag brukar säga; att beskriva varför jag gillar justin, är som att beskriva vad vatten smakar som. Det går inte.

Justin Bieber betyder faktiskt ganska mycket för mig, han har lärt mig att aldrig ge upp och alltid följa sina drömmar!



ska du se jb nästa år också?;)

kommer han till Sverige, abolsut! Men annars vet jag inte, kommer nog inte få en gång till typ till London eller något. Men jag vill, verkligen! Typ min största önskan....

och så här känner jag väl ungefär om det haha;



har du fått mens, när?

haha, ja. September 2009, om det nu är så viktigt ;)


vad har du för bh-storlek?

haha var tvungen att kolla... men har i alla fall 75B i den jag har på mig just nu.


vill du ha kille?

eh, ja?




kan du inte börja göra videoinlägg lite oftare? mycket roligare!

jo, det kan jag göra. Absolut! :)


Hur vill du se ut, om du hade kunnat ändra utseende med någon. Vem?

hennes hår;


hans ögon;



och hennes kropp;


just sayin'


Demi Lovato, Selena Gomez eller Miley Cyrus?


demi.


Vem är bäst på innebandy i herrlaget? & du får nt välja jonas:)

tror han heter Andre, är inte riktigt säker.


Vem är din största inspiration? <3


Buffy Anne Summers.



Hur kan du vara så bra på att skriva noveller och sånt? Älskar din Justin novell + andra noveller du har lagt upp!!! <333

aw :')


nej men, tack så mycket. Och om du tycker jag är så bra, alltså jag tycker ju inte själv det precis men jag antar att jag har bra fantasi, eller något. Mitt huvud är fullt med massa skit, idéer och ja, gud vet vad!


Du skriver alltid att du har skrivit ett kapitel på er bok. Vadå bok? Och vem skriver du med?

Jag har förklarat detta i något inlägg, tror jag. Men kan förklara igen, det är så här att jag har hittat på en övernaturlig varelse och det har Hilda också. Så då tänkte vi att vi kunde skriva en bok om det här.

Så om man har tur så publiceras den, heter det så? Eller ges ut, äh jag vet inte vad jag ska säga. Men då har man ju otrolig tur! Och som sagt, så skriver jag den med Hilda i min klass. Det var väl det hela!


Vilka bloggar läser du dagligen?

www.glee.se

www.pprettylittleliars.blogg.se

www.eebbastjarnqvist.blogg.se

www.anniedessire.devote.se

www.justindrewbieber.blogg.se

www.onedirectionswe.blogg.se

www.smotting.devote.se

www.guldsko.devote.se

sen massa olika tumblr också!


Spelar du fortfarande gitarr?

Ja, fast inte lika mycket. Skriver mer nu.


Har du haft sex?

Nope.


Vem är du kär i just nu? Du får inte välja en kändis.

Jag är kär i min hund. HAHA! Nej, men jag är inte direkt kär i någon nu. Gillar någon lite, men det kan jag inte skriva här, hehehe. Ni får fråga mig privat isf om ni vill veta!


Vem är den snyggaste kändiskillen enligt dig? :D



kan inte välja en, men dessa är lätt dom snyggaste just nu.


Tack för alla frågor, säg till om jag har glömt någon. Och ni kan alltid ställda frågor annars också så svarar jag på dom! Puss på er alla fina läsare! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0