where do we go from here?

2012-01-21 / 21:38:34 / Allmänt / 0 kommentarer
That awkward moment när småungarna inte tyckte disney on ice var så bra men jag och mamma sitter som förtrollade. Haha ja ungefär så. Men det var nog bara för det var med prinsessor och sånt detta året! Kanske inte lika roligt för alla småkillar?
Men nu är jag i alla fall hemma, det var super som vanligt. När man sitter där inne är det som om resten av världens stängs ute. Man kommer in i en ny värld typ. Och det behövde jag verkligen. Glömma allt annat.
Köpte underbara saker på SF bokhandeln. Fotade lite på disney on ice men batteriet tog slut efter halva :/
Nu ska jag mysa med familjen framför pretty little liars resten av kvällen! Puss och godnatt! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0