can't get you, can't get you out of my mind.

2012-07-25 / 21:56:34 / Allmänt / 0 kommentarer
^ ♥♥♥
Idag har jag tillbringat dagen med ebba och Mells, vi har bara tagit det lugnt och så. Mysigt. Bion igår var jätte trevligt, och filmen var super bra! Ska in och bada nu och sen ska jag kolla på pretty little liars. I morgon blir det helsingborgsfestivalen med E & M.
 
Annars då? Jag saknar cypern (Ola, showerna HAHA) sjukt mycket. Jag har börjat skriva en ny bok också. Eller jag började någon vecka innan jag åkte till cyprus, men sen märkte jag att det var likt en bok jag har börjat läsa (evermore) Retligt, för nu måste jag ändra lite saker. Det hade varit en annan sak om jag först hade läst boken och sen börjat skriva, men nu är det tvärt om. Nu ska ni snart få lite mer bilder från C. Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0