Florida's not so cold, but distance just gets old.

2012-07-12 / 22:43:44 / Allmänt / 0 kommentarer
Jag åker om några timmar och jag är typ inte ens halvklar. Packningen är klar, men jag måste ladda upp alla mina saker. Kameran, mobilen osv. Håller i alla fall på att ladda ner lite låtar till mobilen nu. Klarar inte mig utan musik! Har dessutom hittat en as bra ny grupp, The Icarus Account ♥ Love! Var med Hilda innan, färgade varandras hår, åt jordgubbar med smällt choklad, kollade oth och lite så! Jag vet inte hur det kommer vara med internetet i cypern, men Hildis är snäll och gästbloggar till mig! :) Om vi inte hörs därifrån - ha en super duper vecka. Jag älskar er! Puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0