Home swee... Fucking home.

2012-07-21 / 16:14:28 / / 0 kommentarer

Är hemma nu. Kom hem vid fem imorse, var så trött att jag somnade direkt när jag lade mig i sängen. Idag kom min moster och älskade kusin Josefin, fast jag somnade i soffan igen haha! Men dom är fortfarande kvar + mina andra kusiner och moster. Jag orkar inte berätta som mycket mer om resan mer än att det var helt underbart. Hade gärna stannat längre alltså. Hade fint väder varje dag, upp mot 40 grader. Var på stranden några gånger som var super roligt, och fint var där! På kvällarna gick vi ibland i stan och shoppade, åt på hotellet och sen kollade vi på de underbara showerna på kvällarna. Haha... Jag älskar såna shower på hotellet! Alla var dessutom svenska. Och en av killarna var as snygga! Annars har vi legat vid poolen och solat och badat, druckit drinkar och haft det super bra! Och sist men inte minst... Så har jag gjort parasailing 2 gånger, det var riktigt roligt! Ni får massa bilder från min kamera sen, och även bilder på vad jag har köpt! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0