It's all memories now.

2012-07-27 / 21:30:46 / Allmänt / 0 kommentarer
Två skal till mobilen, en liten högtalare till mobilen och ett Justin Bieber linne.
 
Tjabbis! Kom hem runt kvart i åtta. Har så otroligt ont i huvudet och har mensvärk, roligt va? Hade i alla fall det jätte roligt och mysigt på helsingborgsfestivalen med en eftersaknad picciboo! Hittade faktiskt lite saker, både igår och idag. Jag fick ju min lön i onsdags så det är skönt att ha sina egna pengar, måste dock vara ganska sparsam... vill ju inte slösa upp allt liksom.
 
Glömde säga att på tisdag sticker jag iväg igen. Med Ebba och Mells på vår årliga lilla roadtrip. Mysigt som tusan. Nu ska jag lägga in bilder på vad jag köpte i Cypern och sen ska jag fortsätta dagdrömma om.... O. Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0