Jag saknar dig mindre och mindre

2012-07-29 / 00:01:06 / Allmänt / 0 kommentarer
Heeey! Sitter i min soffa och väntar på att vi ska sätta på medium. Har tillbringat dagen med Ebba, mestendels kollat på friendzone. När jag kom hem var min moster, hennes kille och mina kusiner här. De stack typ precis så det var roligt och mysigt! Är skit trött och vill bara sova, tur jag har en energidricka hehehe. I morgon ska jag vara hemma och fixa på mitt rum... vill möblera om men det blir så komplicerat nu när jag har hyllor på väggarna så jag får se vad jag gör. Godnatt, sov gott med er ♥
Okej, jag erkänner. Jag var tjurig för mitt internet på telefonen inte fungerade. HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0