Mornings like these is the best.

2012-07-29 / 12:55:15 / Allmänt / 0 kommentarer
Godmorgon! Vaknade ändå ganska tidigt idag... satte på one tree hill och har bara latat mig framför det och en kopp kaffe i sängen hela morgonen. Skönt. Idag ska jag fixa på mitt rum. Jag ville ju möblera om men jag tror det blir för komplicerat, har lite andra ideer istället. Köpte ju en England flagga i cypern som man hänger på väggen, så den ska upp idag + några poetiska texter osv, haha. Vill ut med min stora fula bokhylla också men det får nog vänta eftersom jag har så otroligt mycket saker i den som jag inte vet var jag ska göra av. Nu tvingar mamma i mig frukost fast jag inte är hungrig... hon gör det av kärlek, hoppas jag ♥ Haha! Puss sålänge.
greveholm riddare. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0