so maybe I've fallen in love, with an angel from above

2012-07-10 / 14:58:33 / Allmänt / 0 kommentarer
Har värsta mördarblicken på bilden men skit i det, haha. Vaknade imorse och märkte att klockan var typ tio. Varför var inte jag på jobb? Haha! Men pappa tänkte väl att det inte fanns så mycket att göra så jag kunde lika bra vara hemma. Låg i sängen i typ tre timmar och kollar på Buffy. Sen gick jag upp. Bestämde mig för att fixa till mina fula jeand till shorts. Så klippte och gjorde sedan hål i dom. Sedan tog jag min gamla, fula skjorta och klippte den kortare och klippte så den blev till ett "linne" istället. Mycket bättre. Nu ska jag sätta mig och läsa och dricka kaffe! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0