across the ocean, across the sea, starting to forget the way you look at me.

2012-06-20 / 10:10:03 / Allmänt / 0 kommentarer
Sitter på pappas jobb nu och typ... gör ingenting. Mycket till sommarjobb, haha! Nej men förhoppningsvis blir det lite mer sen, annars är det inte så lönt att jag sitter här och degar bort mitt sommarlov. Ska äta en kanelbulle nu och dricka kaffe, lalala. Ebba och Mells sover hos mig inatt tror jag, har snart sovit med dom hela veckan. :) Ja... hoppas ni har haft en bra morgon, ni som är vakna. Det hade inte jag varit om jag inte hade varit här... eller jo, kanske. Puss sålänge snyggingar (och fulingar.) ♥
palla att han måste vara så snygg.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0