Cause we got such an amazing friendship and that you don't wanna lose.

2012-06-17 / 22:42:23 / Allmänt / 0 kommentarer


På bilden ovan ser ni den första berg och dalbanan jag vågade mig på i Florida. Efter det åkte jag allt. Och det gör jag nu också. Eller alla berg och dalbanor i alla fall! Men guuud vad jag vill tillbaka, saknar det så otroligt mycket. Och gissa då hur man känner när pappa sitter och kollar på hus i Florida... riktiga lyxhus dessutom. Som vi aldrig kommer köpa liksom, haha. Det svider ganska hårt. Jaja, nog om det.
Min moster och kusin kom hit för ett litet tag sen, men har åkt igen. De har ju varit i spanien. Nu ska jag kolla på scooby doo med familjen och äta kexchoklad. Godnatt! Jag älskar er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0