don't cry because it's over, smile because it happened.

2012-06-06 / 12:01:05 / Allmänt / 0 kommentarer


Dålig bloggning igen, jag vet. Sista riktiga skolveckan nu då. Det känns bara onödigt. Typ. På måndag sticker i alla fall klassen till tivoli i Danmark och ja... sen är det inte mycket kvar tills sommarlov. Inatt sov i alla fall Ville hos mig och idag sticker jag hem till Ebba och är där tills ikväll. Längesen jag träffade henne, saknar dig som tusan baboo! Ikväll när jag kommer hem ska jag fixa lite skolarbete, det sista. Skönt.

Såg första avsnittet av pretty little liars säsong tre innan, oh my A var bra det var! Och redan sjukt spännande. Vill bara ha nästa. Men det suger att de kommer på onsdagar i Sverige nu istället för tisdagar. Men på ett sätt bra, för då fyller det liksom upp tomhålet efter glee. Haha!
 Ska kolla klart på ett avsnitt desperate housewives och sen ska jag göra ve mig. Ha en bra dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0