I'm frozen with this fear, that you may disappear, before I've given you the truth.

2012-06-10 / 17:22:15 / Allmänt / 0 kommentarer
Herregud vad jag är trött. Pappa hämtade mig klockan tjugo i nio hos Ebba imorse. Och då hade jag sovit i en halvtimme. Inte ens det. Kollade på philipes fotbollsmatch och sedan skulle vi hem till min mormor. Jag lade mig och somnade i soffan direkt och vaknade när vi skulle äta, och sen somnade jag igen. Nu ligger jag hemma i sängen och har precis duschat, ska kolla på supernatural ett tag nu och sen ska jag faktiskt sova. I morgon är det dags för tivoli med klassen, kommer nog bli kul! Jag vill helst bara ha sommarlov nu, dessa sista dagarna känns extremt onödiga. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0