I'm still alive but I'm barely breathing.

2012-06-28 / 22:14:49 / Allmänt / 0 kommentarer
kolla vad som låg i brevlådan och väntade på mig när jag kom hem! Min sunnydale high tröja! Love! Så nu sticker jag till sunnydale och börjar gymnasiet där! ;) Låter ganska bra! Jobbdagen gick ganska fort, städade vår bil som ska lämnas i morgon. :( Vill inte. Och sen åkte jag på kalas hos min kusin. Åh, sprang och lekte med allihopa och jag älskar alla så mycket. Ville inte hem, haha. Gud vad jag gnäller... that's me right now, I guess. Fredag i morgon, skönt! På lördag ska jag till torpardagarna, typ det roligaste som har hänt hitills på lovet. Hoppas juli och augusti blir bättre! Sticker ju snart till cypern, så det är gött! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0