I've been afraid of changing, cause I've built my life around you.

2012-06-10 / 19:50:39 / Allmänt / 1 kommentarer

Åh, alltså jag är desperat. Jag måste få träffa Justin alltså. Jag kommer snart få panik. I fredags satt jag hemma i soffan, kollade massa videos med honom och bölade nästan. Sen babblade jag om honom och Selena med min mamma tills som säkert fick sår i öronen.
Mamma; Izabelle, du är väl inte svartsjuk?
Jag; JOOO!! KLART JAG ÄR! HAN ÄR JU MIN!

Jag tror mamma har förstått vid det här laget att jag ine är fullt normal. Som dom flesta säger att jag inte är. (HAHAHA EBBA, KOMPLIMANG!!) Och sen såg jag, Ebba och Melker hans film i lördags. Jag och Ebba satt nästan och grät. Nu går till och med mellor och säger "alltså vi måste ju faktiskt träffa honom!" Och JA, det måste vi!

Nu ska jag kolla på något annat än supernatural för att få bort mina tankar från allt jag har dom på just nu. Vet inte ens om den meningen hängde ihop? Är för trött för att ens tänka. Jag kommer antagligen läsa detta inlägget i morgon och tänka "va jag hög eller?" Ska jag kolla på glee eller något annat? Är sugen på att se säsong 2, men den har Josse uppe hos sig. JOSSE KOM NER MED MIN GLEE BOX!

Förresten, jag glömde, om 33 dagar sticker jag till cypern. Awesome, gött, underbart, kan inte beskriva med ord hur lycklig jag är att få komma bort från Sverige. Sen ska jag antagligen med Ebba och dom till London i sommar också. VÄRLDENS BÄSTA SOMMAR! Sov gott busungar! ♥


Haha, älskade syster! ♥


Kommentarer
Postat av: Nicci

Älskar dig med sis :) <3

2012-06-11 @ 22:03:52
URL: http://spencersworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0