She fell in love with her best friend, when he's around she feels nothing but joy

2012-06-18 / 10:45:03 / Allmänt / 0 kommentarer
Godmorgon! Vaknade typ precis. Satte direkt på Justins nya album. Jag är kär. Beställde det igår så har inte fått hem det än, så får lyssna på spotify sålänge. Låtarna är underbara och man märker verkligen förändringen sen tidigare album. Mina favorit låtar just nu är catching feelings, fall, die in your arms, be alright, believe, Maria, thought of you och Boyfriend. Men alla är såklart super, men dom har det där lilla extra. Min moster och kusiner kommer nog snart och runt två tiden sticker jag till Ebbsiboll. Puss! ♥


slutet av sjuan, på väg hem från bakken. Det känns som igår, tiden går så otroligt fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0