visste ni att....

2012-07-03 / 13:14:49 / Allmänt / 0 kommentarer
♦ Jag fick ligga i kovös när jag föddes?
♦ Jag har bara varit kär i en av dom jag har varit tillsammans med.
♦ Jag ska börja skriva en ny justin novell?
♦ Älskar att lata mig och kolla film, men hatar när min familj gör det. För då har jag ingenting att göra...
♦ Min favorit högtid är halloween?
♦ Jag är född på halloween?
♦ Jag står mina mostrar väldigt nära. De är som 3 extra mammor.
♦ Jag är kär just nu? Men ingen vet i vem, hehehehe.
♦ Jag hatar när folk frågar "hur mycket gillar du den vännen på en skala 1-10", tillexempel. Herregud, man sätter väl inte betyg på vänner? Jag gillar alla lika mycket liksom. ♥
♦ Jag inspireras väldigt mycket av bilderna på weheartit, fina texter och texter som faktiskt har någon mening?
♦ one tree hill kan vara den bästa serien efter Buffy......
♦ Jag verkligen inte vet vad jag vill göra i framtiden?
♦ Detta året har jag blivit mer poetisk än innan. Och det är baaad.
För det mesta får jag inspiration från verkliga livet i mina noveller.
♦ Jag kommer sättas i riktigt depression om jag inte får biljetter till när Justin kommer till sverige...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0