who's gonna make you fall in love?

2012-06-30 / 12:18:07 / Allmänt / 1 kommentarer
Godmorgon! Vaknade ganska tidigt men har bara tagit det lugnt hela morgonen. Har precis ätit frukost och sitter just nu i köket och kollar på gamla one tree hill avsnitt. Har sett klart alla säsonger nu, sista avsnittet var typ för bra. För nu vill man verkligen ha mer! Vet inte vilken serie jag ska kolla på nu. Har laddat ner the walking dead och revenge, så får se! Idag blir det torpardagarna med picciboo! Har saknat henne som tusan! Tror Sebbe också skulle gå med. :] Hoppas jag får pengar av pappa bara, annars är det inte jätte lönt att gå där... haha! Jo, men det är mysigt ändå. Puss sålänge ♥
Var tog åttan vägen? Om man tänker efter och dömer efter bilderna så är vi nog ganska sjuka... haha!

Kommentarer
Postat av: Annie

Hej Izza ;) saknar dig!
Tycker verkligen du ska titta på revenge för den e riktigt bra! Ha nu de bra så hörs vi tycker vi borde ses! Kramiz :) <3

Svar: Hej annie! Jag saknar dig med! Okej, då får jag göra det :) Det tycker jag med, vi kan ju försöka träffas i augusti! :) Kram <3
izabelle

2012-07-01 @ 22:04:04
URL: http://Anniedessire.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0