I don't wanna mess this thing up

2012-03-28 / 19:15:44 / Allmänt / 1 kommentarer

Har nästan precis kommit hem. Hade det super mysigt och roligt som vanligt. Ni är seriöst störda i huvudet men älskar er ändå hehe. Ska snart äta och sen ska jag färga mina hårtoppar igen eftersom färgen redan har blekts! Fick lite panik precis också för spotify vill inte fungera... crap.

I morgon efter skolan följer josephine och nicole med mig hem, så äter vi här och sånt och sen sticker vi till checkpoint där vår skola håller konsert! Ska dock inte vara med, men ska kolla. Ska bli roligt att se! Och i morgon åker Ingrid till London, fuskigt... kommer sakna dig bästis! ♥ Puss på er.

Kommentarer
Postat av: "kommentera snygging" - jag kände mig träffad där!

Du ska ju också till london? I resväskan? Men ifall du missar min väska så köper jag lite tröst mat till dig; uglis!

Haha! Älskar dig mest bästis och du e redan saknad! / I.. Buffy 3 <3

2012-03-28 @ 22:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0